POLSKIE MARKI KOSMETYCZNE, KTÓRE UWIELBIAM

Cześć Wszystkim! Ostatni post związany z polskimi markami ubrań bardzo się Wam spodobał więc tym razem przygotowałam post o polskich markach, ale kosmetycznych, które ja używam i chętnie Wam polecę i takie, które znajdziecie w swoich drogeriach. Polskie marki kosmetyczne w ostatnich latach bardzo się rozszerzyły mają co raz więcej do zaoferowania i co raz ciekawsze produkty co bardzo mi się podoba. Najczęściej kupuje te produkty na promocjach, ponieważ najbardziej się opłaca. Zwłaszcza, że teraz zaczęły się super promocje w Rossmannie. Lubicie polskie marki? Czy Waszym zdaniem opłaca się kupować drogeryjne kosmetyki i czy Wam się super sprawdzają?

Zaczniemy od Wibo i Lovely ponieważ należą do tej samej firmy. Obie marki można kupić w Rossmannie. Ceny produktów są raczej niskie, ale gdy wchodzą nowości to ceny jednak są wysokie. Zgodzicie się ze mną?  Ulubionym kosmetykim z tej firmy jest pomada do brwi. Jak dla mnie idealna. Uwielbiam za wszystko za kolor za trwałość i cena też w porządku. Można uzyskać delikatny efekt, albo mocna podkreślone brwi. Błyszczyk Spicy Lip Gloss. Ja rzadko maluje usta najczęśniej jakąś pomadką ochronną albo właśnie takim błyszczykiem przeźroczystym z drobinkami. Usta wyglądają tak zdrowo i pięknie.



Je
śli chodzi o Lovely to bardzo i to bardzo lubię zielony kolektor, który super sobie radzi z zamaskowaniem zaczerwienień i niedoskonałości. Kolejnymi kosmetykami to tusze do rzęs. Testowałam prawie każde z Lovely, ale zawsze wracam do swioch dwóch ulubionych. Eye Catching Mascara wydłająca i Curling Pump Up Mascara pogrubiająca. Obydwa dają piękny efekt sztucznych rzęs i są tanie.



Inglot firma, która jest już na rynku kilkanaście lat i ciagle się rozwija w branży beauty. Oferuje kosmetyki do makijażu, paznokci, akcesorii oraz pielęgnacji. Inglot znajdziecie stacjonarnie, ale i też internetowo można także spotkać te kosmetyki w Douglasie czy Hebe. To co mogę polecić z tej marki to sypki pigment do oczu. Mam numerek 121. Pięknie wyglada na oczkach i długo się utrzymuję. Lubię go mieszać z balsamem albo olejkiem do ciała co daje piękny efekt promiennej rozświetlonej skóry. Drugim kosmetykiem jest kasetka ze współpracy z Jennifer Lopez. Mam tam dwa cienie, które czasem używam zazwyczaj na wieczorne wyjścia. Róż matowy i drugi taki złoty rozświetljący. Dobra pigmentacja i długo się utrzymują.


Dr. Irena Eirs to kosmetyki do makijażu oraz pielęgnacji ciala i twarzy. Marka założona przez kobietę, która prowadzi laboratorium kosmetyczne. Są to kosmetyki trochę droższe od wibo czy lovely, ale dla mnie warte swojej ceny. Znajdziemy w Douglasie oraz Rossmanie. Bardzo lubię podkłady z tej marki, a zwłaszcza ten rozświetlający. Konsystencja i zapach produktu cudowny, pięknie wygląda na skórze i nie utelna się. Tusz, który ładnie podkręca rzęsy i wydłuża. Lubie go za to, że można nim zrobić mocny efekt albo delikaty na rzęsach.


Ziaja słynie z kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała oraz włosów. Najbardziej jest z znana ze swojego pierwszego kremu oliwkowego, który do dzis jest w sprzedaży. Ja bardzo lubię kremy i mleczka oraz mój ukochany przyśpieszacz do opalania. Ziaje znajdziemy w każdej drogerii, a nawet w aptece, ponieważ to też jest zakład produkcji leków. Ten balsam, który aktualnie używam ma piękny zapach, przyjemna konsystencje, super nawilza i szybko sie wchlania. Przyspieszac pięknie pachnie, świetnie nawilża, przyspiesza opalanie, a jednocześnie utrzymuje skórę w prawidłowym natłuszczeniu orza piekny kolorek. Mocny zapach, dla lubiących słodkie nuty. Wiadomo, że dość tłusty.


Bell to typowe kosmetyki z kolorówki. Wszystko zaczęło się od jednej pomadki, która wyszła na rynek kilkanaście lat temu i to rozchwaliło tą firmę. Kosmetyki tej firmy znajdziemy w Rossmannie oraz w Biedronce. Najbardziej lubię z Bell błyszczyk. Ładnie nawilża, miły na buzi, ma ładny zapach i fajny smak. Jest bardzo tani, można go stopniowo dodawać, aby uzyskać delikatny albo mocny efekt na ustach.

To tyle jeśli chodzi o ten post. Dzięki, że dotrwaliście do końca. Do zobaczenia w następnym wpisie! 

Komentarze

  1. Produkty z Lovely również lubię, ale głównie za cienie do powiek.
    Z tuszy zdecydowanie bardziej wolę markę Eveline, a do ulubionych marek mogłabym zaliczyć dauglas :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam ziaje. Z lovely uwielbiam eyeliner - najlepszy i taniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię Lovely i Bell z tych, które wymieniłaś. Osobiście polubiłam także kosmetyki do pielęgnacji z supermarketów typu Lidl. Są tanie, a sprawdzają się lepiej niż popularne marki :)
    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkty lovely bardzo lubię, w szczególności automatyczną kredkę do brwi ;*

    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely i Wibo mają faktycznie dobre rzeczy i mega się rozwinęli na przełomie ostatnich kilku lat:) Buziaczki🧡💙

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie posty, zawsze mogę odkryć coś nowego. Pierwszy raz widzę te produkty z inglota, ciekawie wyglądaja :)
    Też bardzo lubię produkty z Ziaja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Wibo i Lovely:) Tanie dobre kosmetyki ale też zauważyłam, że jak wchodzi nowinka to drogie są

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, Ziaja, Lovely i Wibo też bardzo lubię, a ich kosmetyki ciągle trafiają na moje półki ;)
    Buziaki, mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio uzależniłam się od Ziaji. Mają tak duży wybór produktów, że kupuję u nich kosmetyki dla całej rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo ostatnio uzależniłam się od Ziaji i uwielbiam :)

      Usuń
  10. Też bardzo lubię Zjiaję, mam z niej tonik, wazelinę i płyn do demakijażu, uwielbiam też Wibo i Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kojarzę produkty z Ziajii ;( i bardzo miło je wspominam ;)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bell ma bardzo fajne kosmetyki. Lubię je bo mnie nie uczulają :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam żółty tusz z Lovely, tani i bardzo dobry. Tanie i polskie nie oznacza gorsze, sama często sięgam po nasze rodzime kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham ziaję :) ziaja jest niezwykle popularna w azji, oglądałam kanał pewnej Koreanki która mówiła, że w jej kraju te produkty są trzy razy droższe niż u nas :D Wspaniały bardzo inspirujący wpis!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak! zgadzam sie z Tobą Ziaja jest bardzo popularna w innch krajach, a cenowo jest różnie :)

      Usuń
  15. Wibo, Lovely i Ziaja to jedne z moich ulubionych marek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Wibo i Lovely - jeśli chodzi o kolorówkę :) A z pielęgnacji to Ziaja jest dla mnie numerem jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Inglot ma najlepsze na świecie cienie do powiek i pomadki! Nawet MAC się do nich chowa:) Miałam kilka z MAC i wiem co mówię. Teraz kupuję tylko Inglota:) Kremy Ziaja też są rewelacyjne! Polskie kosmetyki są bezsprzecznie rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oh so nice products darling
    Great post
    xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uwielbiam Polskie marki :) nie mam do nich dostępu od ręki, ale jak tylko jestem w Polsce to robie zapasy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty