JEANSOWA KATANKA | MAJ

Dzień Doberek!

Witam Was w maju! Cieszę się, że jest już coraz cieplej. Ładna pogoda bardzo motywuje do działania. Majówka w tym roku taka, że spędzam ją w domu, ale nie ma co sie załamywać. Dziś stylizacja prosta i też sportowa. Mam na sobie czarny top bez ramiączek do tego czarne spodenki z wysokim stanem oraz wygodne sporotwe buty. Dopełnieniem stylizacji jest jeanoswa katanka oversize. Dajcie znać jak Wy spędzacie w tym roku majóweczke. Zapraszam do zalajkowania mojej strony na Facebooku tutaj. Dodaje tam często posty oraz informuje o nowy wpisie. Zapraszam jesli chcecie być na bieżąco z nowymi notkami.





katanka - LUMPEKS
top - ZARA
spodenki - LUMPEKS
buty - SIZEER
okulary- HOUSE

Komentarze

  1. Ładna ta kurtka :) Jak i cała stylizacja. Te spodenki są hitem, ale ja sama w takich bym nie chodziła. Mi by one skracały nogi, hah

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kurtki jeansowe, obecnie szukam takiej dla siebie! Bardzo podoba mi się ootd- w moim stylu;))
    Pozdrawiam

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka świetna, stylowa. Takie kurteczki są ponadczasowe

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna ta kurtka. Chętnie kupię sobie podobną. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Katanka zawsze w modzie. Super styl!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest twoja propozycja, uważam jednak że jeszcze są dni za chłodne na takie ubrania ale jak to lubi! Kurteczka boska!

    OdpowiedzUsuń
  7. Na szczupłej dziewczynie, takiej jak Ty, bardzo ciekawie wygląda taki zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja majówkę tez spędziłam w domu. Miałam zaplanowany wyjazd na domki ale niestety ... uwielbiam jeansowe katany. Świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja i fajne zdjęcia :D Jeansowe katanki są zawsze w modzie :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. sexy look!
    best human hair wigs luxhairshop
    great post!thank you for your share!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozazdrościć figury! Sama dążę teraz ćwiczeniami do lepszej formy 😊 Swoją kurtkę dżinsową też mam z lumpeksu i to chyba najlepsze miejsce do zakupu tej części garderoby. Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka!
    Werka

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kurteczka, mam bardzo podobną. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja nie dla mnie, ale tobie w niej bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam dwie i pewnie jeszcze kupie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Katana naprawdę świetnie się prezentuje w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna jest ta kurteczka, bardzo uniwersalna i ponadczasowa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pasuje ta kurteczka do całości 😍😍 Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz! ekstra jets tak katana ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. chyba każdy posiada taką w swojej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty