JAK DOBRZE WYGLĄDAĆ LATEM?

Cześć i czołem ❤ Mam dziś fajny post dla Was otóż kilka przydatnych trików i porad na lato jak zadbać bardziej o swój wygląd latem. Pamiętajmy, że gdy przychodzą do nas te cieplejsze dni musimy dbać bardzo o ochronę i nawilżenie ciała twarzy czy włosów. Jest to super ważne, ponieważ słońce jednak może nam zrobić krzywdę jeśli się odpowiednio nie przygotujemy.

PIELĘGNACJA TWARZY
 latem chyba najbardziej dbam o cerę ze względu na to, że jest wrażliwa i naczynkowa. Staram się żeby zawsze była nawilżona. Robię sobie w tym okresie często maseczki najlepiej te w płachtach z kwasem hialuronowym. Drugą czynnością jest nawilżenie hydrolatami najlepiej te z atomizerem daja wtedy super efekt odświeżenia twarzy. Chronię je też przed słońcem używając filtrów z wysokim spf. Wcześniej nie zwracałam na to uwagi, a teraz wiem, że słońce potrafi na twarzy zrobić krzywdę zwłaszcza gdy mamy cerę naczynkową czy wrażliwą.




MAKIJAŻ
 ja w te upalne dni zazwyczaj się nie maluje, ale jak już naprawdę w jakimś dniu chciałabym lepiej wyglądać to stosuję kilka trików. Jeśli chodzi o podkład to używam kremu CC, albo mieszam swój ulubiony podkład z kremem. Pudru używam rzadko bo nie mam wielkiej tendencji do świecenia się, ale jak jest taka potrzeba to zamiast niego dobrze sprawdzają się bibułki matujące, które zawsze mnie ratowały. Brwi farbuje henną i zaczesuje czasem żelem bezbarwnym. Nie przepadam za malowaniem ust, ale jesli wy jesteście fankami ich malowania to super zamiennikiem będzie konturówka do ust. Mam wrażenie, że ona trzyma sie dłużej niż nie jedna szminka.


CIAŁO gdy przychodzi lato skóra bardzo potrzebuje nawilżenia. Balsamowanie się w tym okresie jest dla mnie uciążliwe gdy czekam, aż produkt się wchłonie i jeszcze w miedzy czasie czuje ten efekt klejenia sie skóry. Bardzo nie lubie. Znalazłam jednak rozwiązanie. Od jakiegoś czasu zaczęłam używać olejki mocno nawilżającego, którego używam miejscowo. Fajny patent , że jeśli chcemy uzyskać taki efekt rozświetlonej skóry to można pomieszać rozświetlacz z olejkiem. Kolejna sprawa to też używanie kremów ochronych. Nawet po zwyklym opalaniu warto smarować się właśnie takimi kremami.

WŁOSY staram się nie używać szuszarki w tych ciepłych miesiącach. Moja ulubiona fryzura w te dni to kok. Moja pielęgnacja włosów wygląda tak, że spryskuje włosy specjalnym środkiem ochronnym i łącze to z aloesem, a na końcówki serum nawilżające żeby się nie kruszyły. Mało osób wie, ale włosy też są podatne na promieniowanie Uv.


Komentarze

  1. Ooo, nie miałam nigdy kremu CC, może go kupię na lato mimo, że też rzadko się maluje w upały, ale oja twarz jest wtedy zawsze czerwona xD Kok naj na upały hehe
    A co do świecenia się, to dla mnie puder o b o w i ą z k o w y

    Pozdrawiam!
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten krem CC z bourjois uwielbiam i bardzo polecam! :)

      Usuń
  2. Moja twarz zawsze latem jakoś wygląda dużo lepiej i na codzien nie muszę się malować - jedynie korektor pod oczy. Ale zawsze wspomagam nico moje włosy bo są wtedy bardziej suche od słońca i kapieli w morzu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne propozycje! Bardzo lubię serie GdanSkin od naszej rodzimej Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam tych samych bibułek matujących z WIBO i doskonale się u mnie sprawdzają, te olejki z Lirene też są fajne miałam kiedyś z tej firmy olejek i byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też rzadko używam pudrów do twarzy. Moim zdaniem im mniej czegoś tym lepiej się wygląda ;p
    Balsamowanie w okresie letnim faktycznie jest trochę uciążliwe, a włosy to przeważnie zawsze spinam w kok zwłaszcza przez spaniem :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny i bardzo pomocny wpis. Nie ukrywam, że od zawsze miałam problem z odpowiednią pielęgnacją włosów - zwłaszcza latem. Wezmę sobie Twoje wskazówki do serca 😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny wpis :) Ja z tych kosmetyków używam regularnie serii Gdan Skin :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Latem moja skóra zawsze wygląda lepiej, może to kwestia diety, bogatej w świeże owoce i warzywa, a może ruchu na świeżym powietrzu, latem też robię bardzo delikatny makijaż, bez pudru :) podoba mi się olejek do ciała, chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiosną moja buzia zaczyna żyć, teraz dodatkowo ją wzmacniam i dbam o nią bardziej niż dotychczas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przydatny wpis, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa recenzja. Jestem nieco zaskoczony kolorem opakowania Garnier, być może w każdym kraju kolor niektórych opakowań produktów ma inny kolor. W moim kraju nie ma niebieskiego opakowania.
    Pozdrowienia z Indonezji

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny wpis, tlyko gdzie to lato! ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten jedwab do włosów już miałam i mi się sprawdził. :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  14. Pielęgnacja to dla mnie podstawa❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe produkty. Chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię rozświetlacze Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najważniejsze jest systematyczna pielęgnacja i uwaga o składy produktów :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Latem moja skóra zazwyczaj wygląda fatalnie. Pojawiają się wypryski, zaczerwienienia są jeszcze bardziej widoczne. Dla mojej cery lato to jakaś katorga. Przydatny post. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. I like Garnier products.
    www.rsrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty