CO BĘDZIE MODNE W 2021? TO BĘDZIE HIT

 Hej wszystkim! Dziś taki modowy post. Pokaże Wam co będzie królowały w nowym roku. Jakie trendy, kolory czy wzory beda górowały w 2021?  Trendy, które opanowały już wszystkie wybiegi na modowym rynku i pomału już opanowały sieciówki. Jeśli jesteście ciekawi w co możecie się zaopatrzyć, albo co nowego byś my chcieli w swojej szafie to zapraszam do czytania. Ja przygotowałam wam taka mała prezentacie na te tematy, a wiec przechodzimy do pierwszego trendu.


KWIATY

Kwiaty na wiosnę - o tak! kwiaty na wiosnę to nic odkrywczego, ponieważ już kilka lat królują na rynku i są ciągłym hitem. Jednak zawsze jak się ubierze jakaś fajna sukienkę w kwiaty to od razu wyglada się świeżo i promiennie. Dają takiej kobiecości. Patrząc na sieciówki to najwiecej można takie wzory na sukienkach, bluzkach, spodniach, a nawet płaszczach. Zachęcają tym właśnie aby nosić je razem i się nie bać mieszać rożnej kroje tych kwiatów w tych stylizacjach.



CZÓŁENKA I SANDAŁKI


Nigdy nie przepadałam za takiego typu butami. Ale jak ostatnio byłam w galerii i takie właśnie czółenka wpadły mi w oko i bardzo mi się spodobały. Ładne i delikatne, kobiece buty. To będzie absolutna hit tego lata. Wiele projektantów zaprezentowało je na wybiegach. To coś dla tych co lubią eleganckie buty, ale takie wysokie czy mocne.



PASTELE

Zabawa kolorami. Macie coś pastelowego w swojej szafie? Jeśli jeszcze nie to polecam wam się zaopatrzeć w te kolory. W tym sezonie będziemy stawiać na wszystkie odcienie pasteli. Najbardziej w róż, fiolet, żółć i błękit. Ja jakoś nigdy nie przepadałam za pastelami ale w tym sezonie? No może coś akurat mi się spodoba.



SREBRO

Zazwyczaj srebro nosimy jako dodatek, albo dopełnienie stylizacji. w tym sezonie będzie, królowało srebro ale jako TOTAL LOOK - czyli cala stylizacja na na jeden print. TOTAL LOOKI SA tera bardzo modne. I nie bójmy się ubierać cali na biało, czy cali na niebiesko. Absolutnym MUST HAVE są srebrne cekinowe sukienki, które w sumie przez cały rok można dostać w sieciówkach.



STANIKI JAKO TOP

Takie topy pomalutku wchodzą do modowej sfery, ale beda to jednak takie topy które zawsze będziemy ubierać pod spod na przykład do oversize marynarki czy koszuli rozpiętej. Będzie się można tym bawić na rożne sposoby. Takie polaczenia wyglądają moim zdanie cudownie. Coś w moim stylu.



PRZEŹROCZYSTOŚĆ

Skoro już jesteśmy przy pokazywaniu ciała to czas na takie transparentne ubrania które podbiły wybiegi słynnych projektantów. Półprzezroczyste sukienki i bluzki w tym sezonie wyróżniają bufiaste rękawy albo pastelowe poświata. W takiej odsłonie na pewno zwrócisz na siebie uwagę.


To by by
ło na tyle. Ja nie jestem fanka wszystkich modowych hitów, ale zawsze może mi się coś spodobać lub nie. Moda a styl to dwie inne rzeczy. Wiec raczej warto stawiać na swój własny styl. Nie zawsze trzeba się kierować tym co modne. To taki mój akcent na koniec posta. Do następnego! buziaki!

Komentarze

  1. Jedynym co mi się z tych wszystkich trendów podoba są kwiaty. Uwielbiam takie wzory, dodają uroku i takiej kobiecości. Inne z wymienionych nie do końca mnie przekonują.
    Pozdrawiam, Jula.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wszystko mi przypadnie do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Srebro i pastele uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham pastele! Ogólnie fajne trendy szykują się na ten rok, bo chyba wszystko mi w pada w gust :) No może oprócz czółenek :D

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. pastele i srebro- ojjj taaaak ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pastele bardzo lubię ale najbardziej się cieszę, że srebro będzie nadal modne 😁

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty