21.11.2015 | TO JUŻ 5 LAT BLOGOWANIA

Witajcie! Dziś bardzo ważny dla mnie post. Otóż mija 5 lat odkąd założyłam bloga i dodałam swój pierwszy post na nim. Zakładając go miałam 16 lat i chodziłam jeszcze do gimnazjum i miałam trochę obawy przez moją małą pewność siebieże większość z moich rówieśników go wyśmieje czy zhejtuje  Miał być on typowo tylko o modzie, ale po szybkim czasie twierdziłam, że chce też coś więcej na nim pokazać. Dziś się bardzo cieszę, że przełamałam się ponieważ wiem, że to moja pasja, która sprawia mi dużą przyjemność i radość. Po jakimś czasie zrobiłam przerwę od blogowania ze swoich powodów. Jednak niedawno wróciłam na niego z dużą motywacją. Nawet nie wiecie jak za tym tęskniłam. Czułam, że brakowało mi tego. Tęskniłam okropnie za dodawaniem wpisów i zdjęć. To jest miejsce, które ja stworzyłam i jest moja wielka pasja oraz hobby. A więc w tym poście chce Wam pokazać jak zmieniłam się po 5 latach blogowania z małą przerwą. Moje najulubieńsze posty oraz te, które miały największą aktywność. Moimi ulubionymi postami są te pod tytułem BLACK OVERALLS , BLACK , POWDER PINK i WIOSENNY LOOK . Posty, które cieszyły się dużą popularnością to SEPTEMBER  i  BLACK OVERALLS czyli jedne z pierwszych postów. Jeśli jesteście ciekawi to zerknijcie. Pamiętam, że posty w tych okresach były bardzo nieregularne ponieważ chodziłam do szkoły i pracowałam i czasem ze zmęczenia się nie chciało. Teraz aktualnie dalej pracuje i się uczę. Staram się aby w każdym miesiącu zawsze żeby był post. Chciałam podziękować za ponad 83 tysięcy wyświetleń tu na blogu oraz za 100 obserwatorów. To dla mnie tak niesamowita liczba, aż nie mogłam uwierzyć. Chciałam również podziękować osobą, które zawsze mogę liczyć, które udzielają i pomagają mi w robieniu zdjęć czy nagrywkach wideo, albo przeróbkach. Więc zapraszam do wspominek. 

2015 rok

Założenie bloga i przywitalny post.


2016 rok
Pierwszy taki oficjalny post na blogu ze stylizacją. Zdjęcia do tej pory robiłam zwykłym telefonem.


2017 rok



2020 rok





Komentarze

  1. Jejku, wielkie gratulacje! 5 lat blogowania to piękny okres czasu.
    Bardzo się cieszę, że mogę zasilać wraz z pozostałymi 99 obserwatorami Twoje grono wiernych odbiorców :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. 5 lat to kawał czasu! Gratuluje i życzę kolejnych wielu lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łoo, ale fajne stylówki! WIelkie gratulacje z okazji 5 urodzin bloga, oby tak dalej. Pisz, pisz, pisz:-)
    Powodzonka:-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Czas szybko leci :) gratuluję serdecznie i życzę kolejnych udanych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Duża różnica u ciebie na przestrzeni tych 5 lat, gratulacje! ♥

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję 5-lat blogowania, tylu wyświetleń strony i życzę kolejnych takich rocznic
    oraz mnóstwa motywacji do tworzenia nowych wpisów :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje 5 lat to super staż :)
    Oby pisanie postów i prowadzenie bloga wciąż sprawiało ci radość i przyjemność :)
    Sukcesów życzę :) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, ta blogowa podróż trwająca pięć lat to świetna konsekwencja. Dalej, przyjaciele. Życzę sukcesów na Twoim blogu.
    Pozdrowienia z przyjaźni z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  10. 5 lat w blogosferze to zacny wynik :)
    Życzę Ci Gabrielo jeszcze wielu wspaniałych lat :) Rób dalej to co kochasz to jest najpiękniejsze gdy człowiek się spełnia w tym co lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje i wszystkiego najlepszego :-) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Łał gratuluje kochana, to spory czas <3 Życzę ci dalszych sukcesów i wiernych czytelników <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty