JAK ZROBIĆ PROSTY MAKIJAŻ NA HALLOWEN?

 Hejka! Dziś przygotowałam dla Was posta o makijażach na imprezę na Hallowen. To jest pierwszy takiego typu makijaż, który wykonywałam nie jest, aż tak idealny ale dobrze się przy nim bawiłam. Taka charakteryzacja, który bez problemu będziecie mogli go odtworzyć w domu. Do wykonania ich będziecie potrzebowały swoich kosmetyków których używanie na codzień. Kilkanaście minut malowania i trochę kreatywności :)


Pierwszy makija
ż

Co będziemy potrzebować ?

  • czarna i biała kredka do oczu
  • podkład
  • cienie i żel do brwi
  • tusz do rzęs 
  • puder transparentny
  • dwa płaskie pędzelki
Zaczęłam od pomalowania twarzy podkładam. Pózniej przypudrowałam ja pudrem, alby jak najbardziej wybladzić twarz. Następnie pomalowałam brwi cieniem i utrwaliłam je żelem bezbarwnym. W następnej kolejności biorę się za usta. Na początek rysuje nad brwią pajęczynę. Teraz przechodzę do ust. Zaczynam czarną kredką rysować zęby rozpoczynając od ust. Kiedyś skończyłam rysować na ustach wyjeżdżam na policzki tam gdzie się kończą moje prawdziwe zęby. Maluje zęby tak aby były lekko nie równe. Każdą kreskę na końcówce rozcieram właśnie pędzelkiem. Kiedy czarne mam już gotowe wypełniam moje zęby białą kredką i tak samo przy końcach rozcierałam. Na sam koniec nosek. Maluje  tak aby wyglądała na dziurę. I gotowe! Oto moja pierwsza charakteryzacja.



Drugi makijaż

Co będziemy potrzebować ?

  • biała i czarna kredka do oczu
  • bronzer  
  • podkład
  • cienie i żel do brwi
  • tusz do rzęs
  • pędzel do broznera

W tym makijażu również zaczęłam od podkładu. Potem wzięłam się za mocne konturowanie twarzy oraz obojczyków. Następnie zaczęłam malować brwi cieniem oraz łączyć je z nosem. Środek nosa maluje również lekko na biało. Zostając przy nosie narysowałam na nim taki jakby trójkącik i połączyłam go z ustami. Górną wargę pomalowałam na czarno a dolna zostaje. Na powieki nałożyłam brązowy cień i pomalowałam rzęsy. Na sam koniec zaczynam robić białe kropeczki na twarzy małe, a na obojczykach troszkę większe. Rysuje je bardzo nie estetycznie dla lepszego efektu. I makijaż gotowy! 

Dajcie znać, który i jak wam się podoba? ;)

Komentarze

  1. ten drugi makijaż zdecydowanie bardziej mi się podoba. Wyglądasz uroczo! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne makijaże. Nie wiek, który lepszy. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra :) ja jeszcze nigdy nie robiłam makijażu na halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał! Robi wrażenie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie wersje są świetne. Pierwsza bardziej mroczna, a druga wręcz urocza :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy makijaż podoba mi się bardziej chociaż ja bym do tego jeszcze mocniej pomalowała oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie wersje fantastyczne chociaż wolę bardziej drugą, dodaje uroku 🌷

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki cudny kotek! Wyglądasz w tym makijażu rewelacyjnie i aż sama mam ochotę spróbować ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo efektowne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obydwa makijaże bardzo fajnie się prezentują :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy makijaż jest mega straszny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo estetyczne, nieprzesadzone makijaże :) Pierwszy to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Drugi makijaż bardzo mi się podoba, uroczo wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim faworytem jest drugi makijaż! Super Ci wychodzi :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    https://girlsinmadworld.blogspot.com/2020/11/spray-aqua-light-pantene.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajne pomysły. Ten pierwszy bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne pomysły :**Buziaczki!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty